بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940306718
نویسنده : حسام عطا بخش
عنوان پایان نامه : سنجش عوامل تعیین کننده نگرش مصرف کنندگان به تبلیغات از طریق تلفن های همراه (مطالعه موردی مصرف کنندگان: شهرستان لاهیجان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :یلدا رحمتی غفرانی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : يكي از موضوعاتي كه در عصر فن آوري اطلاعات و ارتباطات در حوزه بازاريابي مطرح شده است، تبليغات از طريق تلفن همراه است . تبلیغات از طریق تلفن همراه به علت رواج دستگاه های تلفن همراه ، پر رونق است . این پژوهش با استنباط از نظریه انگیزش ، عوامل تأثیرگذار بر روی نگرش مصرف کنندگان در مورد تبلیغات از طریق تلفن همراه را بررسی می کند . نویسندگان زمان بندی ، مکان یابی و شخصی سازی پیام تبلیغاتی را به عنوان مقدمه های انگیزش بیرونی و همچنین نوآوری مصرف کننده و لذت درک شده را به عنوان مقدمه های انگیزه درونی شناسایی کردند . در این پژوهش از آزمون مدل‌سازی معادلات ساختاری برای آزمون فرضیه‌ها استفاده شد ، مدل مفهومی با نمونه ای از 3۱۸ کاربر تلفن همراه را تجزیه و تحلیل می کند . هر دو انگیزه درونی و بیرونی ، واسطه تأثیرات ویژگی های پیام تبلیغاتی بر روی نگرش های کاربران تلفن همراه نسبت به تبلیغات همراه می باشند . این تحقیق از نظر کنترل محقق بر متغیرهای تحقیق از نوع توصیفی-همبستگی بوده و از آنجایی که داده‌های تحقیق در برهه‌ای از زمان، گردآوری شده‌اند، تحقیق حاضر از حیث زمانی، مقطعی است. با توجه به نتایج حاصل از آزمون مدل‌سازی معادلات ساختاری در این پژوهش همه فرضیه‌های تحقیق مورد تائید قرار گرفتند.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: تبلیغات،تلفن همراه،انگیزش،نگرش،زمانبندی،مکان یابی،شخصی سازی،نوآوری مصرف کننده،لذت درک شده
تاريخ دفاع : 1396-6-28