بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930391029
نویسنده : علی عدالت
عنوان پایان نامه : تاثیر تصمیمات بازاریابی بر عملکرد تحویل با توجه به تببین عملیات سازمان از طریق بازاریابی در شرکت کاله با استفاده از روش تحلیل شبکه عصبی
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکترمنصور صوفی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : شرکت ها نیازمند هماهنگی دقیق برای تدارک مواد اولیه و تحویل به موقع به مشتری هستند تا بتوانند هزینه ها را کاهش دهند، دریافت و تحویل به موقع داشته باشند و در نهایت رضایت مشتری را کسب کنند. لذا مدیریت زنجیره تأمین می تواند به عنوان راهکاری مؤثر و مفید در این زمینه مطرح شود. در این راستا سوال اصلی تحقیق به این صورت مطرح می شود که تاثیر تصمیمات بازاریابی بر عملکرد تحویل با توجه به تببین عملیات سازمان از طریق بازاریابی در شرکت کاله با استفاده از روش تحلیل شبکه عصبی چگونه است؟ روش پژوهش از نوع روش های تحقیق تحلیلی یعنی تحقیق تحلیلی ریاضی می¬باشد. جامعه ی آماری پژوهش شرکت کاله و تعداد نمونه مورد مطالعه 37 شرکت بود. روش تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه عصبی بود.نتایج حاکی از تاثیر مثبت تصمیمات بازاریابی بر اقدامات بازاریابی، تاثیر مثبت تصمیمات بازاریابی بر قیمت و کیفیت و تحویل شرکت، تاثیر مثبت تصمیمات بازاریابی بر تبلیغ شرکت، تاثیر مثبت تصمیمات بازاریابی بر توزیع شرکت و تاثیر مثبت اقدامات بازاریابی بر هماهنگی برای مدیریت تقاضا و حداکثرسازی مناقع حاصل از زنجیره تامین شرکت کاله مورد تایید قرار گرفت.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی: مدیریت زنجیره تامین، اقدامات بازاریابی، تصمیمات بازاریابی، شبکه عصبی، شرکت کاله.
تاريخ دفاع : 1396-6-30