بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940051971
نویسنده : فرشید نیک شناس
عنوان پایان نامه : مقایسه تاثیرگذاری کیفیت درک شده بر وفاداری مشتریان در مشتریان صنعت های مختلف
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :ابراهیم چیرانی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف از انجام این تحقیق مقایسه تاثیرگذاری کیفیت درک شده بر وفاداری مشتریان در صنعت مواد غذایی و لوازم خانگی می¬باشد. تحقیق حاضر بر اساس چگونگی بدست آوردن داده‌های مورد نیاز و از نظر طبقهبندی تحقیقات با توجه به هدف آنها، در زمره‌ی تحقیقات توصیفی قرار دارد. روشي که تحقیقگر در اين تحقيق برگزيده است با توجّه به شناخت از جامعه آماري مورد بررسي نمونه گيري غیرتصادفی در دسترس مي‌باشد. در تحقیق حاضر از تجزيه و تحليل يك متغيره براي شاخص‌هاي مرکزي، پراکندگي استفاده شد و براي تحليل‌هاي چند متغيره از تكنيك‌هاي آماري مربوط به مدل معادلات ساختاري به كمك نرم افزار LISREL 8.8 استفاده شد. نتیجه حاصل از تجزیه و تحلیل‌های استنباطی در این تحقیق، حاکی از آن است که بین کیفیت درک شده و ریسک درک شده در هر دو صنعت رابطه معناداری وجود دارد که میزان تاثیرگذاری در هر دو صنعت یکسان می¬باشد. بین ریسک درک شده و وفاداری مشتریان در هر دو صنعت ارتباط معناداری وجود دارد که میزان تاثیرگذاری در لوازم خانگی بیشتر از صنعت غذایی است. بین کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان در هر دو صنعت ارتباط معناداری وجود دارد که میزان تاثیرگذاری در هر دو صنعت یکسان می¬باشد. بین اعتماد و وفاداری مشتریان در هر دو صنعت ارتباط معناداری وجود دارد که میزان تاثیرگذاری در هر دو صنعت یکسان می¬باشد.
كلمات كليدي : وفاداری مشتریان، اعتماد مشتریان، کیفیت درک شده و ریسک درک شده
تاريخ دفاع : 1396-11-31