بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940097895
نویسنده : یاسمن علیزاده
عنوان پایان نامه : بررسی تاثیر قابلیت های CRM اجتماعی بر عملکرد شرکت ها با نقش میانجی گری مشارکت مشتری و نقش تعدیل کنندگی کاربرد رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی: همه شرکت های بیمه در گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :کامبیز شاهرودی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده هدف از این تحقیق بررسی تاثیر قابلیت های CRM اجتماعی بر عملکرد شرکت ها با نقش میانجی گری مشارکت مشتری و نقش تعدیل کنندگی کاربرد رسانه های اجتماعی می باشد. ؛ روش پژوهش حاضر از نوع توصیفی همبستگی میباشد و از نظر ماهیت هدف کاربردی است، جامعه آماری مورد نظر اين تحقيق کل شرکت های بیمه استان گیلان می باشند، نمونه تحقیق را مشتریان و کارکنان این شرکت ها تشکیل می دهند که با استفاده از فرمول کوکران 205 نفر به روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس انتخاب شدند. داده ها با استفاده از پرسشنامه جمع آوری شدند و سپس با استفاده از نرم افزار آماری SPSS و SMART PLS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج بدست آمده از این تحقیق حاکی از آن است که قابلیت های CRM اجتماعی شرکت و مشارکت مشتری می توانند بر عملکرد کسب و کار تاثیر داشته باشند، اما متغیر شبکه های اجتماعی نمی توانند بر قابلیت های CRM شرکت تعدیلگری نمایند.
كلمات كليدي : کلید واژه: قابلیت های CRM اجتماعی، عملکرد شرکت، کسب و کار، شبکه های اجتماعی، شرکت بیمه.
تاريخ دفاع : 1396-11-9