بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 930484236
نویسنده : آمنه پناه بر
عنوان پایان نامه : رابطه ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با رفتار شهروندی سازمانی در محصولات لوازم خانگی استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - بازرگاني بين المللي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :ابراهیم چیرانی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف این تحقیق رابطه ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با رفتار شهروندی سازمانی در محصولات لوازم خانگی استان گیلان در قالب مدلی محقق ساخته و نوآورانه مورد بررسی قرار گرفته است. تحقیق حاضر از نظر روش و اجرا، توصیفی از نوع پیمایشی و از نظر هدف کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق فروشگاه های لوازم خانگی استان گیلان است. که تعداد 100 فروشگاه به عنوان نمونه های تحقیق انتخاب شدند. داده های لازم با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گردیده و با استفاده از روش معادلات ساختاری و به وسیله نرم افزار SPSS 20 و v.pls1.04b1 به منظور تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است. یافته های تحقیق حاکی از این می باشد که نتیجه فرضیه اول یعنی رابطه بین نوع دوستی با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در فروشگاه های کوچک تائید ولی در فروشگاه های بزرگ رد می شود. هم چنین رابطه بین تواضع و فروتنی با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در فروشگاه های بزرگ تائید، ولی در فروشگاه های کوچک رد می شود، اما روابط بین روحیه جوانمردی ، وجدان کاری و فضیلت مدنی با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هر دو نوع فروشگاه ها تائید می شود.
كلمات كليدي : کلید واژه ها: رفتار شهروندی سازمانی، ارزش ویژه برند، وفاداری به برند،آگاهی از برند، کیفیت ادراک شده.
تاريخ دفاع : 1395-11-30