بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940035336
نویسنده : حامد ذره بین
عنوان پایان نامه : تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتار هم¬خلقی ارزش مشتری با استفاده از سازو کارهای رهبری خدمتگذار و جهت گیری بازاریابی رابطه مند (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت تحول
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , جناب آقای فرخ بخت فومنی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت در حال افزایش است و جایگاه مهمی در صنعت بانکداری دارد. یکی از دلایل آن ناشی از این واقعیت است که مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان اثر میگذارد. هدف این مقاله بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتار هم¬خلقی ارزش مشتری با استفاده از سازو کارهای رهبری خدمتگذار و جهت گیری بازاریابی رابطه مند است. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه میباشد. در این پژوهش 379 پرسشنامه در بین مشتریان صندوق کارآفرینی امید استان گیلان توزیع شد. با بهره گیری از نظر خبرگان روایی محتوایی پرسشنامه، با روش و با محاسبه آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی، پایایی پرسشنامه تأیید شد. پژوهش حاضر از نظر هدف توصیفی است و دارای یک روش پیمایشی میباشد. داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS و PLS با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری بر پایه روش حداقل مربعات جزئی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتار هم¬خلقی ارزش مشتری تأثیر مثبت و معنادار دارد.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی: مسئولیت اجتماعی شرکت- رفتار هم خلقی ارزش مشتری- بازاریابی رابطه مند- رهبری خدمتگذار.
تاريخ دفاع : 1396-11-8