بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940201760
نویسنده : مازیار بهرامیان
عنوان پایان نامه : بررسي تاثير اقدامات بازاريابي اجتماعي شركت بر رفتارهاي داوطلبانه مشتريان (مورد مطالعه: باشگاه سپيدرود رشت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مهدی همایون فر, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : اين پژوهش در صدد بوده است كه موضوع بررسي تاثير اقدامات بازاريابي اجتماعي شركت بر رفتارهاي داوطلبانه مشتريان را مورد بررسي قرار دهد. از اين رو چگونگي تاثير ارزش هاي اخلاقي و اجتماعي رعايت شده توسط باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت را در فرايند تصميم گيري هواداران و تماشاچیان تیم، مساله خود قرار داده است. با توجه به ماهيت پژوهش، روش تحقيق در آن، توصيفي و از بعد نحوه گردآوري داده ها، از نوع پيمايشي است. براي جمع آوري داده ها از پرسشنامه استفاده شده و نمونه گيري به روش تصادفي غیر احتمالی انجام گرفته است. براي پاسخ به سوالات مطروح، 420 نفر از هواداران و تماشاچیان تیم باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت به عنوان حجم نمونه انتخاب شده اند. نتايج پژوهش نشان مي دهد كه بين اعتبار عمومی، مسئولیت اجتماعی، تلاش ادراک شده و اعتبار محیطی با رفتار زیست محیطی طرفداران باشگاه مورد بررسي در اين پژوهش، رابطه مثبت و معني داري وجود دارد. همچنين بين سازگاری ادراک شده و تاثیر ادراک شده با رفتار زیست محیطی طرفداران باشگاه رابطه مثبت و معني داري وجود ندارد. رعايت ارزش هاي اجتماعي توسط باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت بر هواداران و تماشاچیان تیم باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت اثر گذاشته به طوري كه در اثر مطابقت اين ارزش ها با ارزش هاي رفتارهاي داوطلبانه مشتريان (جامعه)، آنان را به انتخاب نام و نشان تجاري آن باشگاه ها ترغيب كرده است.
كلمات كليدي : كليد واژه: بازاريابي، مسئوليت اجتماعي، رفتارهاي داوطلبانه مشتريان، ارزش هاي اخلاقي
تاريخ دفاع : 1396-11-11