بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950041226
نویسنده : فروغ علی اشرفی پور
عنوان پایان نامه : بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری با هوش اجتماعی و نوع شخصیت در کارکنان تامین اجتماعی استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :رضا آقاجان نشتایی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : تحقیق حاضر به بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری با هوش اجتماعی و نوع شخصیت در کارکنان تامین اجتماعی استان گیلان می¬پردازد. تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی می¬باشد. ابزار جمع¬آوری داده¬های تحقیق، پرسشنامه می¬باشد که برگرفته از پرسشنامه¬های هوش اجتماعی (ترومسو، 2001)، پرسشنامه شخصیت (مایرز- بریگز، 1962) و پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری (کلانتری، 1389) می¬باشد. جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان می¬باشند که تعداد این افراد 716 نفر می¬باشند، که با استفاده از جدول مورگان 250 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شده¬اند، که از این تعداد نمونه، 220 نفر به پرسشنامه¬ها پاسخ داده¬اند. متغیرهای مستقل تحقیق شامل هوش اجتماعی و شخصیت می¬باشند که متغیر شخصیت شامل شخصیت درونگرا و شخصیت برونگرا می¬باشد. متغیر وابسته تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری می¬باشد. به منظور تجزیه و تحلیل داده¬ها از نرم¬افزار SPSS استفاده شده است، یافته¬ها نشان داد که بین متغیرهای هوش اجتماعی و شخصیت با مدیریت ارتباط با مشتری رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. ولی از بین متغیرهای شخصیتی درونگرا و برونگرا، متغیر درونگرا دارای رابطه مثبت و معناداری با متغیر مدیریت ارتباط با مشتری می¬باشد.
كلمات كليدي : مدیریت ارتباط با مشتری، هوش اجتماعی، شخصیت درونگرا، شخصیت برونگرا، سازمان تامین اجتماعی استان گیلان.
تاريخ دفاع : 1397-4-16