بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 940136152
نویسنده : سید فریور مقیمی
عنوان پایان نامه : تاثیر جنبه های شخصی و کارکردی رفتار سرویس دهی کارکنان رستوران بر رضایت مشتری (مورد مطالعه: رستورانهای ممتاز شهر رشت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , ميترا شعباني نشتائي,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده
رقابت در صنعت رستوران روز به روز در حال افزايش است و رستورانهايي كه قبلاً سهم بازار از پيش تعيين شده اي داشته اند، نگرانـي مشهودي نسبت به از دست دادن سهم بازار و مشتريان از خود نشان مي دهند. تحقیق حاضر نیز در این راستا و با هدف تاثیر جنبه های شخصی و کارکردی رفتار سرویس دهی کارکنان رستوران بر رضایت مشتری در رستورانهای ممتاز شهر رشت انجام یافته است. روش تحقیق حاضر توصیفی و از نظر هدف کاربردی محسوب میشود. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان رستورانهای ممتاز شهر رشت بوده و شیوه نمونه گیری به صورت غیر احتمالی در دسترس، انتخاب شده است. روش جمع آوری دادهها در این تحقیق میدانی وابزار آن پرسشنامه میباشد. جهت روایی ابزار تحقیق از روش روایی محتوی وتعیین پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید. در نهایت برای تحلیل دادهها و آزمون فرضیههای تحقیق از روش مدلسازي معادلات ساختاري با نرم افزار smart pls 2 استفاده شد. نتایج حاصل از تحلیل دادههای جمع آوری شده نشان داد که جنبه های شخصی و کارکردی رفتار سرویس دهی کارکنان رستوران بر رضایت مشتری در رستورانهای ممتاز شهر رشت تاثیر مثبتی داشته و این متغیرها به میزان 7/60درصد از متغیر رضایت مشتری را تبیین میکنند.
کلمات کلیدی: رضایت مشتری، جنبه های شخصی رفتار سرویس دهی، جنبه هاکارکردی رفتار سرویسدهی
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: رضایت مشتری، جنبه های شخصی رفتار سرویس دهی، جنبه هاکارکردی رفتار سرویسدهی
تاريخ دفاع : 1397-04-19