بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950080764
نویسنده : عباس نظام
عنوان پایان نامه : یر ارتباطات بازاریابی بر اثربخشی بازاریابی با توجه به نقش میانجی اخلاق فروش کارکنان بخش بازاریابی بیمه های فعال در شهر رشت
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر مریم حسن زاده,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده امروزه سازمان ها از اهمیت مقوله بازاریابی و اثربخشی گام های آن برای موفقیت سازمان به درستی آگاه دارند. در اقتصادی با رقابت پذیری بالا، سازمان ها می بایست از اثربخشی جامع بازاریابی بیشترین بهره را ببرند تا ایجاد و حفظ روابط بلندمدت خود با مشتریان فعلی و نیز بالقوه را تضمین کنند.هدف این پژوهش، بررسی تاثیر ارتباطات بازاریابی بر اثربخشی بازاریابی با توجه به نقش میانجی اخلاق فروش کارکنان بخش بازاریابی بیمه های فعال در شهر رشت است این پژوهش از حیث هدف کاربردی خواهد بود. در طبقه بندی انواع تحقیقات بر اساس روش، پژوهش حاضر از نوع توصیفی است. به طور خلاصه می توان گفت روش این پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی می باشد. در این پژوهش برای جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه مورد استفاده قرار می گیرد.جامعه ی آماری پژوهش کارکنان بخش بازاریابی بیمه های فعال در شهر رشت می باشد. روش نمونه گیری در این تحقیق از نوع روش نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس است پس از جمع¬آوری داده¬ها به تجزیه و تحلیل داده¬ها با کمک نرم¬افزارهای SPSS و PLS انجام شد..و برای آزمون فرضیه های پژوهش از تحلیل عاملی تاییدی و مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد.نتایج حاکی از تاثیر مثبت ارتباطات بازاریابی بر ارزش های اخلاقی کارکنان بخش بازاریابی بیمه های فعال در شهر رشت، تاثیر مثبت ارتباطات بازاریابی بر رفتار اخلاقی کارکنان بخش بازاریابی بیمه های فعال در شهر رشت ، تاثیر مثبت ارتباطات بازاریابی بر اخلاق فروش کارکنان بخش بازاریابی بیمه های فعال در شهر رشت، تاثیر مثبت رفتار اخلاقی بر اخلاق فروش کارکنان بخش بازاریابی بیمه های فعال در شهر رشت، تاثیر مثبت اخلاق فروش بر هنجارهای اخلاقی کارکنان بخش بازاریابی بیمه های فعال در شهر رشت، تاثیر مثبت اخلاق فروش بر همسانی بین ارزش های فردی و سازمانی کارکنان بخش بازاریابی بیمه های فعال در شهر رشت، تاثیر مثبت هنجارهای اخلاقی بر اثربخشی بازاریابی کارکنان بخش بازاریابی بیمه های فعال در شهر رشت، تاثیر مثبت اخلاق فروش بر اثربخشی بازاریابی کارکنان بخش بازاریابی بیمه های فعال در شهر رشت، تاثیر مثبت ارزش های فردی و سازمانی بر اثربخشی بازاریابی کارکنان بخش بازاریابی بیمه های فعال در شهر رشت است.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی: اخلاق فروش، اثربخشی بازاریابی، ارتباطات بازاریابی، بیمه های فعال در شهر رشت
تاريخ دفاع : 1397-5-30