بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950229743
نویسنده : آریا فرشود
عنوان پایان نامه : تاثیر ویدیو های پر بیننده اینترنت بر انگیزه و انگلیسی عمومی دانش آموزان پیشرفته ایرانی در انگلیسی به عنوان زبان خارجی
دانشكده : دانشکده علوم انسانی
گروه تحصيلي : زبان انگلیسی
رشته/گرایش تحصيلي : آموزش زبان انگليسي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر قاسم آقاجان زاده کیاسی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده یادگیری انگلیسی به عنوان زبان دوم برای کسی که انگیزه برای یاد گرفتنش ندارد سخت است. این تحقیق برای پیدا کردن این مسأله است که به چه اندازه ویدیو های پر بیننده اینترنتی نسبت به ویدیو های آموزشی میتوانند بر انگیزه و انگلیسی عمومی دانش آموزان ایرانی در انگلیسی به عنوان زبان دوم تاثیر گذارتر باشند. گروه آزمایشی ویدیو های پر بیننده میبینند. چهل شرکت کننده در این تحقیق به طور تصادفی در گروه های آزمایشی و کنترل قرار داده شدند. گروه آزمایشی ویدیو های پر بیننده و گروه کنترل ویدیو آموزشی دیدند. پرسش نامه های انگیزشی و امتحان تست انگلیسی عمومی پیشرفته بین دانش آموزان تقسیم شدند تا سطح انگیزه و انگلیسی عمومی آنها را برای نتیجه گیری تماشای ویدیو های پربیننده بررسی شوند. یافته ها نشان دادند که ویدیو های پر بیننده در افزایش انگیزه ی دانش آموزان برای یادگیری زبان نسبت به ویدیو های آموزشی بیشتر تاثیر گذار بودند. با این حال یافته ها برای انگلیسی عمومی نشان دادند که ویدیو های آموزشی در یاد گیری زبان انگلیسی عمومی نسبت به ویریو های پر بیننده تاثیر بیشتری گذاشتند. این تحقیق ممکن است ابزار جدیدی به عنوان ویدیو های پر بیننده برای معلم ها و دانش آموزان ارائه دهد و ای ویدیوها می توانند برای افزایش انگیره یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی مفید باشد.  
كلمات كليدي : ویدیو های پر بیننده
تاريخ دفاع : 1397-6-21