بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950149165
نویسنده : مریم جباری ثابت چماچائی
عنوان پایان نامه : تأثیر تبلیغات رسانه‌ای بر قصد خرید مشتریان لوازم‌خانگی سامسونگ در شهر رشت با توجه به نقش نگرش مصرف‌کننده
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت اجرايي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :احمد قنبریان بروجنی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده امروزه صنعت لوازم‌خانگی یکی از مهم‌ترین و رقابتی‌ترین صنایع محسوب می‌گردد که پیش‌بینی رفتار مشتری از طریق شناسایی قصد خرید عامل موفقیت و برنامه‌ریزی آتی محسوب می‌گردد. براین اساس در این تحقیق به بررسی تأثیرات تبلیغات رسانه‌ای و نگرش مصرف‌کننده بر قصد خرید مشتریان لوازم‌خانگی سامسونگ شهر رشت پرداخته شد.این تحقیق بر اساس ماهیت توصیفی از نوع همبستگی و به لحاظ هدف کاربردی است. روش گردآوری داده‌ها میدانی بوده است. به‌منظور گردآوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده‌شده است. جامعه آماری تحقیق حاضر مشتریان لوازم‌خانگی سامسونگ شهر رشت بوده است. 419 نفر از مشتریان به‌عنوان نمونه تحقیق از طریق فرمول کوکران برای جامعه نامحدود به دست آمد و روش نمونه‌گیری در این تحقیق غیر احتمالی در دسترس بوده است. برای بررسی پایایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ بهره‌برداری شد که برای همه‌ی متغیرها بالاتر از 7/0 به دست آمد. جهت تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از روش معادلات ساختاری و نرم‌افزارهایSPSS و SMART PLS2استفاده شد. از 7فرضیه ارائه‌شده در این تحقیق 6 فرضیه به لحاظ آماری مورد تأیید قرار گرفتند و یک فرضیه مورد تأیید قرار نگرفت و رد شد. واژگان کلیدی:تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات موبایلی، تبلیغات اینترنتی، قصد خرید، نگرش مصرف‌کننده
كلمات كليدي : تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات موبایلی، تبلیغات اینترنتی، قصد خرید، نگرش مصرف‌کننده
تاريخ دفاع : 97-5-8