بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950078912
نویسنده : صديقه نيك پي قاضياني
عنوان پایان نامه : تأثير مؤلفه هاي فرهنگي بر برند شخصي مبتني بر شايستگي هاي فردي با توجه به سطح تحصیلات و جنسیت كاركنان اداره كل مخابرات استان گيلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت دولتي- مديريت نيروي انساني
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :حمیدرضا رضایی کلیدبری, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی تأثير مؤلفه هاي فرهنگي بر برند شخصي مبتني بر شايستگي هاي فردي با توجه به سطح تحصیلات و جنسیت كاركنان اداره كل مخابرات استان گيلان می باشد. سوال اصلی این تحقیق عبارت است از اینکه آيا مؤلفه هاي فرهنگي بر برند شخصي مبتني بر شايستگي هاي فردي با توجه بر سطح تحصیلات و جنسیت كاركنان شركت مخابرات استان گيلان تاثير دارد؟ تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی از نوع توصیفی بوده است. به لحاظ جمع آوری داده ها میدانی است و ابزار جمع¬آوری داده¬ها، پرسشنامه می¬باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر کارکنان اداره کل مخابرات استان گیلان (N=210) می باشد. روش نمونه گیری، روش تصادفی ساده بوده است. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران جامعه محدود 149 نفر تعیین شد. داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS22 و smart pls2 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. چهار فرضیه در این تحقیق مطرح گردید. نتایج تحقیق نشان داد که ابعاد مولفه های فرهنگی (ارزش ها و باورها، الگوهای انگیزشی، سبک زندگی و تحمل ابهام) بر توسعه شایستگی های برند شخصی با توجه به سطح تحصیلات و جنسیت کارکنان شرکت مخاربرات استان گیلان تاثیر دارد.
كلمات كليدي : مولفه های فرهنگی، شایستگی فردی مبتنی بر برند شخصی
تاريخ دفاع : 1397-6-21