بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950028609
نویسنده : ساناز بایرامی
عنوان پایان نامه : تاثیر باراریابی یک پارچه بر خلق ارتش برای فروشنده و مشتری با تاکید بر پذیرش بازاریابی(مورد مطالعه: هتل های استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر موسی رضوانی چمن زمین,
استاد مشاور (استاد مشاور مدعو) : , 00000000,
چكيده : گرایش به بازاریابی یکپارچه، فر‌هنگی‌ سا‌ز‌ما‌نی‌ ا‌ست‌ که‌ علا‌یق‌ مشتر‌یا‌ن‌ ر‌ا‌ د‌ر‌ ا‌و‌لو‌یت‌ فعا‌لیت¬ها‌ی‌ سا‌ز‌ما‌ن‌ قر‌ا‌ر‌ می‌د‌هد‌. از سوی دیگر، با پیشرفت فناوری، توجه به شیوه های جدید بازاریابی از جمله بازاریابی الکترونیکی می¬تواند برای مشتری و فروشنده جالب باشد. با توجه به مزایای روش¬های الکترونیکی در مقابل روش¬های سنتی، بررسی ارتباط بین بازاریابی یکپارچه، بازاریابی الکترونیکی و خلق ارزش دو طرفه می¬تواند با اهمیت باشد. هدف از انجام تحقیق حاضر، بررسی تأثیر گرایش به بازاریابی یکپارچه بر خلق ارزش برای فروشنده و مشتری با تأکید بر پذیرش بازاریابی الکترونیکی در هتل¬های استان گیلان است. جامعه آماری پژوهش شامل مدیران و روسا و معاونین هتل¬های ثبت شده در استان گیلان هستند که تعدادشان 105 نفر بر آورد شد و با استفاده از روش نمونه گیری تمام شماری مورد بررسی قرار گرفتند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد بوده وبه منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات در بخش آمار توصیفی از روش¬های میانگین و انحراف معیار توسط نرم افزار SPSS21 و در بخش آمار استنباطی، از روش مدلسازی معادلات ساختاری مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزیی توسط نرم افزار Smart PLS استفاده شد. نتایج این بررسی نشان داد که گرایش به بازاریابی یکپارچه بر پذیرش بازاریابی الکترونیکی تأثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین پذیرش بازاریابی الکترونیکی بر خلق ارزش برای مشتری و خلق ارزش برای فروشنده نیز تأثیر معناداری دارد. این بدان معناست که با استفاده از روش بازاریابی الکترونیکی در کنار بازاریابی یکپارچه ارزش برای مشتری و فروشنده ارتقاء پیدا می¬کند.
كلمات كليدي : بازاریابی یکپارچه، بازاریابی الکترونیک، خلق ارزش برای مشتری، خلق ارزش برای فروشنده، هتل های استان گیلان
تاريخ دفاع : 1397-6-10