بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 950087696
نویسنده : زهرا گودرزوند چگینی
عنوان پایان نامه : تاثیر فعالیت های مسئولیت اجتماعی و توانایی شرکت بر رفتار خرید با نقش میانجی گری قصد خرید و نقش تعدیلگری آگاهی مشتریان
(مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر کامبیز شاهرودی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف اصلی تاثیر فعالیت های مسئولیت اجتماعی و توانایی شرکت بر رفتار خرید با نقش میانجی گری قصد خرید و نقش تعدیلگری آگاهی مشتریان بیمه ایران در استان گیلان بوده است و فرضیه اصلی تحقیق فعالیت های مسئولیت اجتماعی بیمه با نقش تعدیلگر آگاهی مشتریان بر قصد خرید مشتریان بیمه ایران تاثیر دارد. جامعه آماري مشتمل بر مشتریان نمایندگی های بیمه ایران در شهرستان های استان گیلان می باشد که از طریق نمونه گیري غیر احتمالی در دسترس متناسب با حجم نمونه از طریق فرمول کُکران با حجم نمونه 248 تعيين شده است. روش پژوهش، توصیفی- پیمایشی و ابزار گرد آوری تحقیق پرسشنامه می باشد. جهت سنجش پايايي تحقيق از آزمون كرونباخ و برای اثبات فرضیه های تحقیق از نرم افزار PLS استفاده شده است. نتایج نشان داده است که توانایی شرکت و مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مشتری تاثیر مثبت و معناداری داشته است و همچنین مسئولیت اجتماعی افراد بر آگاهی مشتری و تاثیر مثبت و معنادار قصد خرید مشتری بر رفتار و نیز بر قصد خرید مشتری با نقش تعدیلگری آگاهی مشتریان تاثیر معنادار و مثبتی داشته است.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی: فعالیت های مسئولیت اجتماعی ، توانایی شرکت ، رفتار خرید، آگاهی مشتریان، قصد خرید
تاريخ دفاع : 1397-6-7