بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950288730
نویسنده : امین میرزایی نیا
عنوان پایان نامه : بررسی نقش میانجی رضايت مشتريان و رضايت كاركنان در رابطه عملکرد سازمان تامین اجتماعی و استراتژی بازار محور
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , علیرضا فرخ بخت فومنی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده امروزه، اساسی ترین دغدغۀ مدیران شرکت های تولیدی ارائۀ بهترین عملکرد، می باشد. به همین منظور، آنان می کوشند تا با بهر ه گیری از تکنیک های مختلف، به عملکرد برتر دست یابند. از طرفی در دنیاي امروز اندازه گیري رضایتمندي مشتریان و کارکنان اهمیت زیادي پیدا کرده است. در کشور ما مدیریت سازما ن ها و بنگا ه ها، بیشتر به شکل سنتی است و مدیریت استراتژیک در ایران در آغاز راه است. اجرای پروژ ه های مطالعاتی درخصوص مدیریت استراتژیک، در چنین شرایطی می تواند در عرصۀ عمل نیز مدیران سازما ن ها و شرکت ها را در اتخاذ شیوه های مدیریت استراتژیک و اجرای آن یاری رساند. هدف از تحقیق حاضر بررسی نقش میانجی رضايت مشتريان و رضايت كاركنان در رابطه عملکرد سازمان تامین اجتماعی و استراتژی بازار محور می باشد. جامعه آماری تحقیق را کارمندان سازمان تامین اجتماعی شهرستان رشت تشکیل داده برای گرد آوردی داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد و تجزيه و تحليل ها به وسيلۀ نرم افزار( 25 )SPSS و( 3 )smartpls انجام گرديده است.با توجه به نتایج بدست آمده ، جز رابطه ی میان استراتژی بازار محور و عملکرد سازمانی ادراک شده ، سایر فرضیات تبیین شد. کلید واژه : عملکرد سازمانی ادراک شده، استراتژی بازار محور،رضايت مشتريان ادراک شده ، رضايت كاركنان
كلمات كليدي : عملکرد سازمانی ادراک شده، استراتژی بازار محور،رضايت مشتريان ادراک شده ، رضايت كاركنان
تاريخ دفاع : 97-6-21