بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950244996
نویسنده : مهدی قائمی راد
عنوان پایان نامه : بررسی تأثیرفرهنگ طرفدار نوآوری بر دوسوتوانی و عملکرد توسعه محصول جدید در شرکت خودروسازی کرمان موتور و نمایندگی¬های مجاز
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :حسین گنجی نیا, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده هدف از انجام تحقیق حاضر، سنجش تأثیرفرهنگ طرفدار نوآوری بر دوسوتوانی و عملکرد توسعه محصول جدید در شرکت خودروسازی کرمان موتور و نمایندگی¬های مجاز می¬باشد. تحقیق از حیث هدف کاربردی و از نوع توصیفی – پیمایشی می¬باشد. جامعه آماری تحقیق مدیران و نمایندگان شرکت کرمان موتور در کشور هستند که تعدادشان بر اساس 77 نمایندگی مجاز 588 نفر می¬باشد و بر اساس روش نمونه گیری خوشه¬ای تعداد 220 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد می¬باشد که پایایی سوالات پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ بالاتر از 7/0 برآورد شده و روایی پرسشنامه نیز به روش روایی محتوا و روایی همگرا و واگرا تایید شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارSmart PLS و به روش مدلسازی معادلات ساختاری مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزیی استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد که فرهنگ طرفدار نوآوری بر عملکرد توسعه محصول و دو سو توانی سازمانی تأثیر مثبت و معناداری دارد و همچنین دوسوتوانی سازمانی نیز بر عملکرد توسعه محصول جدید تأثیر مثبت و معناداری دارد.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: فرهنگ طرفدار نوآوری، دوسوتوانی سازمانی، عملکرد توسعه محصول جدید، شرکت کرمان موتور
تاريخ دفاع : 1397-6-22