بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950223248
نویسنده : داود رجبی
عنوان پایان نامه : رابطه برندگرایی سازمان و رفتار برندسازی کارکنان با توجه به نقش برندسازی درونی و ارتباطات درون سازمانی در شعب بانک پاسارگاد استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :ابراهیم چیرانی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده امروزه ايجاد وجهه مناسب براي يك برند به عنوان ابزاري راهبـردي جهت ايجاد وفاداري در مشتريان تلقي مي شود و درصنعت بانکداری نیز این امر بسیار مهم تلقی می شود. دراین راستا تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه برندگرایی سازمان و رفتار برندسازی کارکنان با توجه به نقش برندسازی درونی و ارتباطات درون سازمانی در شعب بانک پاسارگاد استان گیلان طراحی شده است. روش تحقیق حاضر توصیفی و از نظر هدف کاربردی محسوب می‎شود. جامعه آماری این تحقیق شامل کارکنان بانک پاسارگاد در استان گیلان بوده و شیوه نمونه گیری به صورت تصادفی ساده است. روش جمع آوری داده‎ها در این تحقیق میدانی وابزار آن پرسشنامه می‎باشد. جهت روایی ابزار تحقیق از روش روایی محتوی وتعیین پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید. در نهایت برای تحلیل داده‎ها و آزمون فرضیه‎های تحقیق از روش مدلسازي معادلات ساختاري با نرم افزار smart pls 2 استفاده شد. نتایج حاصل از تحلیل داده‎های جمع آوری شده نشان داد که بین برند گرایی با برندسازی درونی وهمچنین برندسازی درونی با رفتار برندسازی کارکنان رابطه مثبت وجود دارد. بعلاوه نقش تعدیل گر ارتباطات درون سازمانی نیز تائید گردید. همچنین یافته حاکی از آن بود که متغیرهای برندگرایی سازمان ، برندسازی درونی و ارتباطات درون سازمانی به میزان 8/75درصد از متغیر رفتار برندسازی کارکنان راتبیین می‌کنند. کلمات کلیدی: رابطه برندگرایی ، رفتار برندسازی کارکنان ، برندسازی درونی و ارتباطات درون سازمانی
كلمات كليدي : رابطه برندگرایی ، رفتار برندسازی کارکنان ، برندسازی درونی و ارتباطات درون سازمانی
تاريخ دفاع : 97-6-22