بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950095857
نویسنده : آناهیتا روجائی
عنوان پایان نامه : تاثیردرگیری ذهنی مشتریان در رسانه های اجتماعی بر استفاده از آن بانقش میانجی گری عوامل فردی وسازمانی (مورد مطالعه نمایندگی های برتر بیمه ایران استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :کامبیز شاهرودی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده هدف تحقیق بررسی تاثیر درگیری ذهنی مشتریان در رسانه های اجتماعی بر استفاده از آن بانقش میانجی گری عوامل فردی و سازمانی است. جامعه آماري مشتمل بر نمایندگی های برتر بیمه ایران استان گیلان شهرستان رشت می باشد که از طریق نمونه گیري غیر احتمالی در دسترس متناسب با حجم نمونه از طریق فرمول کُوکران در جامعه آماري محدود استفاده و حجم نمونه 119 تعيين شده است. روش پژوهش، توصیفی- پیمایشی و ابزار اندازه گیری تحقیق شامل پرسشنامه استاندارد می باشد. جهت بررسي روايي تحقيق از نظر خبرگان استفاده شده است. همچنین جهت سنجش پايايي تحقيق از آزمون كرونباخ و تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار PLS استفاده شده است و داده های جمع آوری شده از طریق نرم افزار SPSS تحلیل شده است. نتایج تحقیق نشان داده اند که درگیری ذهنی بر استفاده از رسانه اجتماعی بین نمایندگی ها با نقش میانجی گری قابلیت های فردی تاثیر دارند.همچنین درگیری ذهنی بر استفاده از رسانه اجتماعی بین نمایندگی ها با نقش میانجی گری عوامل سازمانی( توانایی و تعهد سازمانی) تاثیر دارند.
كلمات كليدي : درگیری ذهنی مشتریان، عوامل فردی،عوامل سازمانی، رسانه اجتماعی
تاريخ دفاع : 1397-6-21