بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950166351
نویسنده : علی حسن خواه
عنوان پایان نامه : بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر نگرش به برندبا نقش میانجی گری انطباق تصویری و عملکردی (موردمطالعه : صنعت هتلداری)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , کامبیز شاهرودی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : امروزه ساخت و مدیریت موفق برندهای قدرتمند یکی از محرک های اصلی موفقیت در صنعت هتلداری محسوب می شود. هدف اصلی بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر نگرش به برند با نقش میانجی گری انطباق تصویری و عملکردی در صنعت هتلداری است. جامعه آماري مشتمل بر مشتریان هتل های ستاره دار استان گیلان شهرستان رشت اعم از کادوس، پردیس،پامچال و اردیبهشت می باشد که از طریق نمونه گیري غیر احتمالی در دسترس متناسب با حجم نمونه از طریق فرمول کُکران در جامعه آماري نامحدود استفاده و حجم نمونه 298 تعيين شده است. روش پژوهش، توصیفی- پیمایشی و ابزار اندازه گیری تحقیق شامل پرسشنامه استاندارد می باشد. جهت بررسي روايي تحقيق از نظر خبرگان استفاده شده است. همچنین جهت سنجش پايايي تحقيق از آزمون كرونباخ استفاده می گردد. تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح، آمار توصیفی و آمار استنباطی انجام پذیرفت. داده های جمع آوری شده و اطلاعات موجود با استفاده از فنون آمار استنباطی، از آزمون معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار LISREL استفاده شده است و داده های جمع آوری شده از طریق نرم افزار SPSS تحلیل شده است. نتایج تحقیق نشان داده است که بعد هیجانی،شایستگی و سختی برند هتل بر درک همگرایی و انطباق تصویر از خود تاثیر دارد. همچنین بعد هیجانی و شایستگی برند هتل بر درک همگرایی و انطباق عملکرد تاثیر دارد
كلمات كليدي : ابعاد شخصیت برند، نگرش به برند، انطباق تصویری ، انطباق عملکردی
تاريخ دفاع : 1397-6-12