بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 940216844
نویسنده : علیرضا رضا پور
عنوان پایان نامه : بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی بیمه شدگان اصلی از حمایت ها و خدمات بیمه ای و درمانی (مطالعه موردی تامین اجتماعی شهر رشت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت بيمه
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مریم حسن زاده, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : امروزه، سازمانها در جهت ایجاد یک ساختار ضروری مناسب لازم است که خود را به درستی به مشتریان معرفی نمایند و این امر جز در سایه ارائه خدمات رضایت بخش میسر نخواهد بود. نکته اساسی و بسیار مهم این است که وقتی در فرهنگ جامعهای، جایگاه نقش و کارکرد مشتری به درستی تعریف و تعیین شده باشد و خدمت به مشتری به عنوان یک ارزش مطرح و به آن عمل شود. سازمان ها در مدار و دور صحیح خود قرار میگيرند به طوری که هر سازمان خدمات با کیفیت و با ارزش به مشتری ارائه داده و از خدمات ارزشمند دیگر سازمانها بهرهمند میشود و در نتیجه رضایت و بالاتر از آن خرسندی و وفاداری مشتری را فراهم مینماید.. نتایج حاکی از آن است که وضعیت سازمان تامین اجتماعی به لحاظ متغیرها در وضعیت بالاتر از متوسط قرار دارد. در بین میانگینها، متغیر رضایت مشتری دارای میانگین پائینتری نسبت به سایر متغیرها میباشد که این مسأله میتواند به عنوان یک مساله جدی برای سازمان تامین اجتماعی مطرح باشد که، هر چند متغیرهای کیفیت خدمات و ادراک از کیفیت دارای میانگینهای نسبتاً خوبی هستند اما رضایت مشتریان در حد مناسبی نیست. لذا باید از سوی مدیریت سازمان تامین اجتماعی تلاش گردد که وضعیت سازمان در متغیرها مورد بررسی و بهبود قرار گرفته و به وضعیت رضایت مشتری رسیدگی کامل صورت گیرد.
كلمات كليدي : کلیدواژه: کیفیت خدمات، رضایت مشتری، کیفیت فنی، کیفیت وظیفهای
تاريخ دفاع : 1397-6-19