بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950005981
نویسنده : سعیده صفر علی نژاد
عنوان پایان نامه : تاثیر قیمت، تصویر و اطمینان از فروشگاه بر وفاداری با نقش میانجی گری ارزش ادراک شده مشتریان (مورد مطالعه:مشتریان فروشگاه های زنجیره ای)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :کامبیز شاهرودی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : با تشديد شدن رقابت در بخشهاي مختلف خدمات فروشگاهی، نقش وفاداري مشتري بيش از گذشته، جلوهگر شده است؛ به گونهاي كه، ارائه خدمات بيشتر به مشتريها، نه تنها يك ارزش بلكه به ضرورتي انكار ناپذير مبدل شده است در واقع هدف اصلی تاثیر قیمت، تصویر و اطمینان از فروشگاه بر وفاداری با نقش میانجی گری ارزش ادراک شده مشتریان بوده است. جامعه آماري مشتمل بر مشتریان فروشگاه های زنجیره ای در شهرستان رشت می باشد که از طریق نمونه گیري غیر احتمالی در دسترس متناسب با حجم نمونه از طریق فرمول کُکران در جامعه آماري نامحدود استفاده و حجم نمونه 212 تعيين شده است. روش پژوهش، توصیفی- پیمایشی و ابزار تحقیق شامل پرسشنامه استاندارد می باشد. جهت ارزیابی روايي تحقيق از نظر خبرگان استفاده شده است. همچنین جهت سنجش پايايي تحقيق از آزمون كرونباخ استفاده می گردد. تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح، آمار توصیفی و آمار استنباطی از آزمون معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار LISREL استفاده شده است و داده های جمع آوری شده از طریق نرم افزار SPSS تحلیل شده است. نتایج تحقیق که قیمت، تصویر فروشگاه و اطمینان اربرند فروشگاه بر ارزش ادراک شده مشتری و هدف از خرید مشتری تاثیر مثبت و معناداری داشته است. همچنین ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری نیز تاثیر داشته است.
كلمات كليدي : تصویر فروشگاه، وفاداری مشتری، ارزش ادراک شده
تاريخ دفاع : 1397-6-21