بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950139733
نویسنده : فرشاد زرجو
عنوان پایان نامه : شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر برندسازی یادگیری سیار (مطالعه موردی: مرکز آموزش از راه دور وزارت نیرو)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , مرتضی حضرتی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : با افزايش استفاده از فناوري‌هاي مدرن ارتباطي از جمله وسايل سيار و به كارگيري اين فناوري ها در آموزش و يادگيري، توجه به كيفيت اين ابزارها و نيازهاي استفاده كنندگان از اين ابزارها امري ضروري است. ایجاد برند سازی در ساختار یادگیری سیار باعث تسهیل یادگیری الکترونیکی می شود. در واقع برندسازی به معنای یک فعالیت جمعی و مشترک و ایجاد ارزش می باشد که درآن تامین کنندگان خدمات الکترونیکی و کاربران شان شرکت می کنند.هدف این پژوهش،شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر برند سازی یادگیری سیار (مطالعه موردی : مرکز آموزش از راه دور وزارت نیرو)است.این تحقیق ،براساس هدف کاربردی ، بر اساس نحوه ی گردآوری اطلاعات توصیفی و بر اساس روش تحقیق از نوع همبستگی است.جامعه ی آماری کارکنان شاغل در حوزه یادگیری سیار در وزارت نیرو هستند. تعداد نمونه بر اساس جدول مورگان برابر با 254 نفر از کارکنان هستند.رویکرد تحلیلی بر مبنای تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل عاملی تاییدی است. برای تجزیه و تحلیل از نرم افزار اس پی اس اس استفاده شد.نتایج حاکی ازتایید تمامی فرضیات است.
كلمات كليدي : برند سازی، یادگیری سیار، مرکز آموزش از راه دور وزارت نیرو)
تاريخ دفاع : 1397-6-21