بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 950099912
نویسنده : سعیده تاری
عنوان پایان نامه : بررسی نقش تعدیل¬گری گرایش به یادگیری در اثر بازارمحوری بر عملکرد سازمانی در شرکتهای تولیدکننده مواد غذایی در استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت اجرايي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر مریم اوشک سرایی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف کلی این تحقیق بررسی نقش تعدیل¬گری گرایش به یادگیری در اثر بازارمحوری بر عملکرد سازمانی است. روش تحقیق از نوع توصیفی و هدف آن کاربردی است و روش گردآوری داده¬ها میدانی و ابزار آن پرسشنامه است. در تحقیق حاضر جامعه آماری مورد بررسی 200 شرکت فعال تولیدکننده مواد غذایی در استان گیلان است که تعداد 131 شرکت از طریق فرمول کوکران و با استفاده از روش نمونه¬برداری غیراحتمالی در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند در نهایت پرسشنامه¬ها جمع¬آوری و داده¬ها با استفاده از نرم افزار SPSS 20 و warp pls5 مورد تجزیه و تحلیل قرار می¬گیرد. با تجزیه و تحلیل داده¬ها مشخص گردید در سطح 95% بازارمحوری و گرایش به یادگیری بر عملکرد سازمانی تاثیر معنی داری دارد؛ و همچنین گرایش به یادگیری اثر بازارمحوری بر عملکرد سازمانی را تعدیل می کند.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: بازارمحوری، گرایش به یادگیری، عملکرد سازمانی و شرکتهای تولیدکننده مواد غذایی در استان گیلان
تاريخ دفاع : 1397-6-22