بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950056385
نویسنده : معصومه آقاجانی
عنوان پایان نامه : تاثیر توجه مدیران ارشد شرکت ها به حضور در نمایشگاه های تجاری بر عملکرد و ارزش شرکت با دیدگاه بازاریابی رابطه مدار ( مورد مطالعه : شرکت های شهر صنعتی و شهرک های صنعتی استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :منصور صوفی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر توجه مدیران ارشد به حضور در نمایشگاه بین المللی تجاری بر افزایش ارزش شرکت با دیدگاه بازاریابی رابطه مدار(فعالیت های ارتباطی، نگرش بلندمدت و دیدگاه صادراتی) انجام شد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش شامل 313 نفر از مدیران فروش شرکتهای تولیدی شهر صنعتی رشت و شهرک های صنعتی استان گیلان می باشند که تعداد 223 نفر با روش فرمول کوکران برای جوامع نامحدود بعنوان نمونه آماری انتخاب شدند. روش نمونه گیری، نمونه گیری تصادفی ساده می باشد ابزار پژوهش حاضر شامل پرسشنامه هووانگ و همکاران(2012)می باشد که روایی و پایایی لازم را دارا می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده های توصیفی از فراوانی، میانگین، واریانس و انحراف معیار استفاده است. در سطح استنباطی از آزمون رگرسیون برای تجزیه وتحلیل اطلاعات استفاده شد.یافته ها نشان داد که توجه مدیران ارشد به حضور در نمایشگاه بین المللی تجاری بر افزایش ارزش شرکت با دیدگاه بازاریابی رابطه مدار(فعالیت های ارتباطی، نگرش بلندمدت و دیدگاه صادراتی) تاثیر مثبت و معناداری دارد.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: نمایشگاه تجاری، ارزش شرکت، بازاریابی رابطه مند
تاريخ دفاع : 1397-6-21