بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 950263150
نویسنده : سيد محمد زكي زاده
عنوان پایان نامه : عوامل تعیین کننده فرانشیز وفاداری به برند در بازار های B2B
(مورد مطالعه: کلیه بیمه های خصوصی استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :محسن ارچین لیسار, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : وفاداري مشتريان به نام تجاري، مي تواند باعث افزايش سهم بازار شركت شود و سهم بازار، رابطه نزديكي با ميزان بازگشت سرمايه و سودآوري شركت دارد. وفاداري مشتريان به نام تجاري، باعث تبليغات دهان به دهان مثبت، ايجاد موانع اساسي براي ورود رقبا، توانمند ساختن شركت در مقابله با تهديدات رقابتي، ايجاد فروش و درآمد بيشتر و كاهش توجه مشتريان به تلاشهاي بازاريابي رقبا مي شود. هدف از انجام این تحقیق عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B(مورد مطالعه: کلیه بیمه های خصوصی استان گیلان) می باشد. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش مورد استفاده در پژوهش، توصیف است. جامعه آماری آن، کلیه کارمندان شرکت های بیمه استان گیلان می باشد که با استفاده از جدول مورگان حجم نمونه 300نفر از کارمندان را در بر می گرفت. با استفاده از روش تحلیل عاملی در نرم افزارPls، اعتبار مدل مورد تأیید قرار گرفته و ارتباط متغیرهای این تحقیق نیز تأیید شده است. یافته های این پژوهش نشان می دهدکه بین ,وابستگی عاطفی نام تجاری و ارزش ارتباط درک شده فقط با وفاداری برند رابطه مثبت و مستقیمی وجود دارد.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: وفاداری به برند ، وابستگی عاطفی نام تجاری ، ارزش ارتباط درک شده ، اشتراک گذاشتن اطلاعات
تاريخ دفاع : 1397-6-23