بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950017422
نویسنده : آنیتا اسفندیاری
عنوان پایان نامه : تاثیر عوامل تجارت الکترونیک بر قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتريان ديجي كالا)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :سیدمحمود شبگو منصف, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف اصلی پژوهش حاضر تاثیر عوامل تجارت الکترونیک بر قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتريان ديجي كالا) است. حجم نمونه بر اساس فرمول كوكران براي جامعه نامحدود محاسبه شده است. داده هاي تحقيق با استفاده از پرسشنامه از 400 نفر از مشتريان فروشگاه ها دیجی کالا گرد آوري شد. برای آزمون فرضیه ها از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شده است. پرسشنامه ای شامل 30 سوال برای جمع آوری اطلاعات به صورت میدانی مورد استفاده واقع گردید. همچنین به کمک نرم افزار PLS برای آزمون فرضیه‎های تحقیق استفاده شد. یافته های تحقیق نشان می دهد که روش نوآوری و نوآوری الکترونیکی بر قصد خرید آنلاین تاثیر معناداری دارد، امنیت ادراک شده و کیفیت اطلاعات بر اعتماد تاثیر معناداری دارد، اعتماد بر قصد خرید آنلاین تاثیر معناداری ندارد. اعتماد بر ارزش ادراک شده تاثیر معناداری ندارد، صرفه جویی در هرینه و صرفه جویی در زمان بر ارزش ادراک شده تاثیر معناداری دارد. ارزش ادراک شده بر قصد خرید آنلاین تاثیر معناداری دارد.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی : خرید آنلاین، اعتماد مشتری ، قصد خرید ، وب سايت
تاريخ دفاع : 1397-6-23