بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940165503
نویسنده : محمدرضا قديرپور ضميري
عنوان پایان نامه : تاثیر مشارکت مشتری بر افزایش قصد خرید مجدد مشتریان بیمه سرمد شهر رشت
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت بيمه
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , محمد دوستار,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده قصد خرید به احتمال ذهنی مربوط می شود که یک مصرف کننده به خرید محصولات یا خدمات در آینده ادامه خواهد داد. قصد خرید این احتمال را ارائه می دهد که مصرف کنندگان برنامه ریزی خواهند کرد یا تمایل به خرید یک محصول یا خدمات معین را در آینده بروز خواهند داد. هدف از این تحقیق تاثیر مشارکت مشتری بر افزایش قصد خرید مجدد مشتریان بیمه سرمد شهر رشت می باشد. جهت گردآوری اطلاعات در این پژوهش از روش میدانی که شامل مصاحبه و پرسشنامه و کتابخانه ای شامل کتب ، پایان نامه ها ، مقالات و ... استفاده شده است. جامعه آماری شامل کلیه مشتريان بیمه سرمد شهر رشت می باشد که حجم جامعه 15000 نفر است. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران برای جامعه های محدود حجم نمونه 298 نفر بدست امد و برای نمونه گیری از روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس استفاده گردید. نتایج تحقیق نشان دهنده تاثیرگذاری مثبت بین متغیرهای تحقیق بوده و در این راستا می توان بیان نمود که تمام فرضیات تحقیق مورد تایید قرار گرفتند. واژگان کلیدی: مشارکت مشتری ، قدرت برقراری رابطه ، رضایت مشتری ، تعهد عاطفی ، قصد خرید
كلمات كليدي : واژگان کلیدی: مشارکت مشتری ، قدرت برقراری رابطه ، رضایت مشتری ، تعهد عاطفی ، قصد خرید
تاريخ دفاع : 1397-07-10