بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 950110987
نویسنده : ليلا صميمي
عنوان پایان نامه : بررسی رابطه برچسب نام فروشگاه با وفاداری مشتریان به فروشگاه
(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه احمدی کلان شهر رشت).
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مهرداد گودرزوند چگینی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده:
هدف پژوهش حاضر تعیین بررسی رابطه برچسب نام فروشگاه با وفاداری مشتریان به فروشگاه است که با استفاده از مدل مفهومی کالودوویل، ورگاماتوس و کایادو (2016)، صورت گرفته است .از نظر هدف کاربردی و روش گرد آوری داده ها توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی مشتریان فروشگاه احمدی شهر رشت می باشد.حجم نمونه نامحدود در نظر گرفته شده است و برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد با پایایی 95/0 درصد استفاده شد که این اطلاعات در محیط نرمافزار21spss با توجه به عدم نرمال بودن داده ها در آزمون کولموگروف- ایسمرنوف از آزمون های پارامتریک (همبستگی پیرسون)و رگرسیون خطی تجزیه و تحلیل شد و نتیجه زیر بدست آمد :
بین ویژگی های داخلی فروشگاه ، محرک های اقتصادی فروشگاه و وفاداری به نام فروشگاه با وفاداری مشتریان به فروشگاه و همچنین ویژگی های نام فروشگاه(تصویر ،کیفیت و قیمت) با وفاداری به نام فروشگاه در سطح اطمینان 95 درصد رابطه وجود دارد. (05/0P< ).
آزمون رگرسیون نشان می دهد که بیشترین تاثيرپذيري وفاداری مشتری به ترتیب از متغیرهای وفاداری به نام فروشگاه ،ویژگی های داخلی فروشگاه، محرک های اقتصادی فروشگاه می باشد و بیشترین تاثيرپذيري متغير وابسته (وفاداری به نام فروشگاه) به ترتیب از متغیر تصویر نام فروشگاه، کیفیت نام فروشگاه و قیمت نام فروشگاه می باشد.
کلمات کلیدی: ویژگی های داخلی فروشگاه- محرک های اقتصادی فروشگاه- وفاداری به نام فروشگاه- وفاداری -تصویر نام فروشگاه- کیفیت نام فروشگاه- قیمت نام فروشگاه- فروشگاه احمدی شهر رشت.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: ویژگی های داخلی فروشگاه- محرک های اقتصادی فروشگاه- وفاداری به نام فروشگاه- وفاداری -تصویر نام فروشگاه- کیفیت نام فروشگاه- قیمت نام فروشگاه- فروشگاه احمدی شهر رشت.
تاريخ دفاع : 1397-06-18