بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 921701037
نویسنده : اسماعیل نگهبان حقیقی طلب
عنوان پایان نامه : تاثیر نوآوری سازمانی و احساسات درک شده بر رضایت مشتریان، با توجه به ویژگی های محیط های خرید آنلاین شرکت های بیمه ای استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت بيمه
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر بدری عباسی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : رضایت مشتری از جمله مهم ترین اهداف خصوصیات فروشنده به شمار می آید. وفاداری را به عنوان تعهد عمیق از سوی یک مشتری به خرید مجدد محصول یا خدمات مشابه و تکرار این رفتار تعریف می کنند. که این عمل خرید به طور مستمر و سازگار در آینده انجام شده و باعث تکرار خرید از یک برند معین و یا مجموعه ای از برند های معین می شود و این در حالی است که تاثیرات موقیعتی و تلاشهای انجام شده برای جایگزینی و یا تغییر رفتاری وی در محیط بیرون وجود دارد.پژوهش حاضر با هدف تاثیر نوآوری سازمانی و احساسات درک شده بر رضایت مشتریان، با توجه به ویژگی های محیط های خرید آنلاین شرکت های بیمه ای استان گیلان صورت گرفته است. نوع تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ روش تحقیق، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری تمامی مشتریان شرکت های بیمه ای استان گیلان که تعداد آنها 600 می باشد. روش نمونهگیری در دسترس است. در این مطالعه با توجه به واریانس محاسبه شده، نمونهای به حجم210 نفر از مشتریان در نظر گرفته شدند در تحلیل مدل پژوهش،از روش معادلات ساختاری،با استفاده از نرم افزار Smart PLS استفاده شده است.در مدل مورد بررسی،مقادیر شاخص برازش اصلی نشان دهنده مناسب بودن مدل بوده است. یافتههای پژوهش حاکی از نوآوری سازمانی و احساسات درک شده بر رضایت مشتریان، با توجه به ویژگی های محیط های خرید آنلاین می باشد.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی: نوآوری سازمانی، احساسات ادراک شده، رضایت مشتریان، ویژگی های محیط های خرید آنلاین، کیفیت خدمات، منافع درک شده، اعتماد به برند، ریسک درک شده
تاريخ دفاع : 1395-11-30