بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950057905
نویسنده : سارا شفارودی
عنوان پایان نامه : تأثیر ویژگیهای وب سایت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسطهای اعتماد آنان )مطالعه موردی شرکت اینترنتی دیجی کالا(
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , پیمان علیدوست ذوقی,
استاد مشاور (استاد مشاور مدعو) : , .,
چكيده : هدف کلی این تحقیق بررسی تأثیر ویژگیهای وب سایت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسطهای اعتماد آنان است. روش تحقیق از نوع توصیفی و هدف آن کاربردی است و روش گردآوری دادهها میدانی و ابزار آن پرسشنامه است. در تحقیق حاضر جامعه آماری مورد بررسی، مشتریان شرکت اینترنتی دیجی کالا است. با توجه به فرمول کوکران نامحدود 374 نفر به عنوان نمونه محاسبه شد. در نهایت پرسشنامهها جمعآوری و دادهها با استفاده از نرم افزار SPSS22 و SMART PLS2 مورد تجزیه و تحلیل قرار میگیرد. با تجزیه و تحلیل دادهها مشخص گردید در سطح 95 % بُعد طراحی شرکت اینترنتی دیجی کالا، بُعد سهولت در استفاده شرکت اینترنتی دیجی کالا، بُعد امنیت/ حفظ حریم شرکت اینترنتی دیجی کالا، بُعد تعامل شرکت اینترنتی دیجی کالا، - بُعد شخصی شرکت اینترنتی دیجی کالا، بُعد کیفیت حمایت شرکت اینترنتی دیجی کالا، بُعد حضور اجتماعی شرکت اینترنتی دیجی کالا و بُعد جامعه مجازی شرکت اینترنتی دیجی کالا براعتماد مشتریان تاثیر دارد؛ اعتماد به وب سایت شرکت اینترنتی دیجی کالا بر وفاداری مشتریان تاثیر دارد؛ و همچنین اعتماد اثر ویژگیهای وظیفهای و رابطه ای بر وفاداری مشتریان را میانجی گری میکند.
كلمات كليدي : ویژگی های وب سایت، اعتماد آن لاین و وفاداری آن لاین و شرکت اینترنتی دیجی کالا.
تاريخ دفاع : 1397-6-21