بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 950156448
نویسنده : حمیدرضا مصطفائی منجیلی
عنوان پایان نامه : بررسی رابطه استفاده از رسانه های اجتماعی برای CRM و رضایت از عملکرد با تعدیلگری نقش مهارت های اجتماعی و میزان فروش از رسانه ی اجتماعی در خرده فروشان پوشاک شهر رشت
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :سیدمحمود شبگو منصف, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی رابطه استفاده از رسانه های اجتماعی برای CRM و رضایت از عملکرد با تعدیلگری نقش مهارت های اجتماعی و میزان فروش از رسانه ی اجتماعی در خرده فروشان پوشاک شهر رشت بود. بنابراین، جامعهی آماری تحقیق حاضر، کلیّه¬ی مدیران فروشگاه های خرده فروشی پوشاک شهر رشت که 75 فروشگاه بود، در نظر گرفته شد. پس از طراحی ابزار پرسشنامه مشتمل بر 25 سؤال براساس مرور ادبیّات تحقیق (مطالعات کتابخانهای)، جهت انجام مطالعات میدانی به روش نمونه¬گیری غیر احتمالی در دسترس صورت گرفت. روایی (روایی محتوا) با نظر اساتید محترم مدیریت دانشگاه و پایایی (ضریب آلفا کرونباخ) پرسشنامه مورد بررسی و تأیید قرار گرفت. در ادامه، مدل¬های اندازه¬گیری (تحلیل عاملی تأییدی) و مدل کلّی تحقیق که جهت دستیابی به هدف تحقیق ارائه گردیده بود مورد آزمون قرار گرفت؛ که پس از آزمون مدل به کمک نرم¬افزار Pls، مشخص شد که شاخصهای برازش مدل¬های اندازه-گیری و مدل ساختاری کل، مقادیری را کسب کردند که نشان¬دهندهی برازش مناسب مدل¬هاست. همچنین براساس مدل ارائه شده، تحقیق حاضر چهار فرضیه را دنبال میکرد، نتایج در مجموع نشان داد که کلیه متغیر های مستقل(استفاده از رسانه های اجتماعی برای CRMو مهارت های اجتماعی خرده فروشی) و تعدیل گر (میزان فروش از رسانه های اجتماعی و مهارت های اجتماعی خرده فروشی) بر متغیر وابسته(رضایت از عملکرد تجاری) ارتباط معنی داری وجود دارد.
كلمات كليدي : کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری، خرده فروشی، رسانه های اجتماعی، عملکرد تجاری
تاريخ دفاع : 1397-5-15