بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950260936
نویسنده : سارا محمود زاده
عنوان پایان نامه : تاثیر درک مشتری بر کانالهای بازاریابی (مطالعه موردی:تلگرام)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :محمدرضا آزاده دل, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف اصلی پژوهش حاضر تاثیر درک مشتری بر کانالهای بازاریابی (مطالعه موردی:تلگرام) است. حجم نمونه بر اساس فرمول كوكران براي جامعه نامحدود محاسبه شده است. داده هاي تحقيق با استفاده از پرسشنامه از 400 نفر از کاربران تلگرام گرد آوري شد. برای آزمون فرضیه ها از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شده است. پرسشنامه ای شامل 20 سوال برای جمع آوری اطلاعات به صورت میدانی مورد استفاده واقع گردید. همچنین به کمک نرم افزار PLS برای آزمون فرضیه‎های تحقیق استفاده شد. یافته های تحقیق نشان می دهد ارزش ادراک شده، حل مشکلات مشترک بر عملکرد کانالهای بازاریابی ارتباط معنی داری دارد ولی اشتراک گذاشتن اطلاعات بر عملکرد کانالهای بازاریابی تاثیری ندارد.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی : خرید آنلاین، اعتماد مشتری ، قصد خرید ، تلگرام
تاريخ دفاع : 1397-6-23