بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 940015846
نویسنده : سودابه زره پوش
عنوان پایان نامه : تبیین عوامل مؤثّر برنگهداشت مشتریان بانک صادرات با تأکید بر کیفیّت خدمات، رضایت مشتری و تعهّد مشتری
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :حسین گنجی نیا, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : يكي از مهمترين اهداف صاحبان صنايع و برندها، حفظ و نگهداری مشتريان است. تحقیق حاضر نیز در این راستا و با هدف تبیین عوامل مؤثّر برنگهداشت مشتریان بانک صادرات با تأکید بر کیفیّت خدمات، رضایت مشتری و تعهّد مشتری انجام یافته است. روش تحقیق حاضر توصیفی و از نظر هدف کاربردی محسوب میشود. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان بانک صادرات در سطح شهرستان رشت بوده و شیوه نمونه گیری به صورت غیر احتمالی در دسترس، انتخاب شده است. روش جمع آوری دادهها در این تحقیق میدانی وابزار آن پرسشنامه میباشد. جهت روایی ابزار تحقیق از روش روایی محتوی وتعیین پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید. در نهایت برای تحلیل دادهها و آزمون فرضیههای تحقیق از روش مدلسازي معادلات ساختاري با نرم افزار smart pls 2 استفاده شد. نتایج حاصل از تحلیل دادههای جمع آوری شده نشان داد که کیفیت خدمات، تعهّد مشتری و رضایت مشتری تاثیر مثبتی بر نگهداشت مشتریان دارند. همچنین این متغیرها به میزان 9/72درصد از متغیر نگهداشت مشتریان راتبیین میکنند.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: کیفیّت خدمات، رضایت مشتری، تعهّد مشتری، نگهداشت مشتریان
تاريخ دفاع : 1397-9-27