بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940222679
نویسنده : امید پیشه ورزاد
عنوان پایان نامه : بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی با هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - بازرگاني بين المللي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مهدی فدائی اشکیکی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه به خاطرسپاری پیام‌های بازرگانی با هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی است. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش، روش آزمایشگاهی (نورومارکتینگ یا بازاریابی عصب پایه) است. با جمع آوری داده‌ها توسط دستگاه الکتروانسفالوگرام (EEG)، تمام سیگنال‌ها با استفاده از نرم افزار Open Processing با نرخ نمونه گیری 512 در بازه 7 تا 13 هرتز و 30 فرم بر ثانیه توسط الکترود FP1 ثبت گردید. پس از حذف آرتیفکت‌ها و میانگین گیری داده ها در نرم افزارExcel ، پیام‌های بازرگانی نمایش داده شده به 3 پیام منتخب و معمولی تفکیک شد. جهت تجزیه و تحلیل داده‌های تحقیق از نرم افزار SPSS استفاده شد. نتایج نشان داد بین احساسات و هیجانات در حین تماشای آگهی بازرگانی منتخب و کلمات و آواهای به یادآورده شده و تصاویر همبستگی معنادار وجود دارد. به علاوه بین احساسات و هیجانات در حین تماشای آگهی بازرگانی معمولی و کلمات و آوا‌های به یادآورده شده و تصاویر همبستگی معنادار وجود ندارد. کلیدواژگان: بازاریابی عصبی، آگهی‌های بازرگانی، الکتروانسفالوگرام (EEG)
كلمات كليدي : کلیدواژگان: بازاریابی عصبی، آگهی‌های بازرگانی، الکتروانسفالوگرام (EEG)
تاريخ دفاع : 1396-06-27