بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 950001424
نویسنده : کمند فیاض
عنوان پایان نامه : تاثیر کیفیت خدمات با مداخله گری نگرانی های امنیتی بر پشتیبانی از خرده فروشی آنلاین (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مهرداد گودرزوند چگینی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : با توجه به افزایش استفاده از خدمات اینترنتی، فروشگاه های اینترنتی رو به رونق بوده است و میزان بازدید روزانه از آن در حال افزایش است اما علی رغم بازدید میزان خرید از آن در حد مطلوبی نبوده است و هنوز به رشد کافی نرسیده است. براین اساس در این تحقیق به بررسی تاثیر کیفیت خدمات با مداخله گری نگرانی های امنیتی بر پشتیبانی از خرده فروشی آنلاین در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا پرداخته می شود. این تحقیق براساس نوع هدف کاربردی است. روش گردآوری دادهها میدانی بوده است. به منظور گردآوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق حاضر استفاده کنندگان از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است. 355 نفر به عنوان نمونه تحقیق از فرمول کوکران برای جامعه نامحدود بدست آمد روش نمونه برداری در تحقیق حاضر، نمونه برداری غیراحتمالی در دسترس بوده است. برای بررسی پایایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ بهره برداری شد که برای همهی متغیرها بالاتر از 7/0 بدست آمد. جهت تجزیه و تحلیل دادهها از معادلات ساختاری از نرم افزارهایSPSS و SMART PLS2 استفاده شد. از 6 فرضیه ارائه شده در تحقیق 5 فرضیه مورد تأیید 1 فرضیه مورد تأیید قرار نگرفت. فرضیه های تأیید شده عبارتند از( رابطه بین کیفیت محصول بر کیفیت خدمات برای خرده فروشی آنلاین، رابطه بین شفافیت قیمت بر کیفیت خدمات برای خرده فروشی آنلاین، رابطه بین سهولت وب سایت بر کیفیت خدمات برای خرده فروشی آنلاین، رابطه بین کیفیت خدمات بر پشتیبانی خرده فروشی آنلاین، رابطه بین کیفیت خدمات بر پشتیبانی خرده فروشی آنلاین با تعدیل گری نگرانی های امنیتی ) است.اما رابطه بین دسته بندی محصول بر کیفیت خدمات برای خرده فروشی آنلاین مورد تأیید قرار نگرفت.
كلمات كليدي : دسته بندی محصول، شفافیت محصول، سهولت وب سایت ، کیفیت خدمات، کیفیت محصول، نگرانی های امنیتی
تاريخ دفاع : 1397-6-19