بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940043297
نویسنده : شکیبا خداجو
عنوان پایان نامه : تبیین نقش شبکه های اجتماعی-ارتباطی برند بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی:شرکت بیمه ایران استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مجتبی افشاریان, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف پژوهش بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی ارتباطی برند بر ارزش ویژه برند در شرکت بیمه ایران استان گیلان بوده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش توصيفي- همبستگی می باشد. جامعه آماري شامل کلیه مشتریان شرکت بیمه ایران استان گیلان می باشد که طبق اطلاعات موجود 500 نفر می‌باشند. حجم نمونه آماري نيز با استفاده از فرمول کوکران 310 نفر تعيين گردید. از پرسشنامه استاندارد برای جمع آوری داده های پژوهش استفاده گردید. در تجزیه و تحلیل داده‌ها نیز از آمار استنباطی (آزمون کولموگروف-اسمیرنوف و مدل معادلات ساختاری) و نرم افزارهای SPSS 18 و Lisrel استفاده گردید. یافته‌های پژوهش نشان می‌دهد رسانه های اجتماعی-ارتباطی برند تولید شده توسط سازمان بر روی آگاهی از برند تاثیر معناداری ندارد اما بر روی وفاداری برند تاثیر معناداری دارد. رسانه های اجتماعی-ارتباطی برند تولید شده توسط کاربر بر روی آگاهی از برند تاثیر معناداری دارد ولی بر روی وفاداری برند تاثیر معناداری ندارد. رسانه های اجتماعی-ارتباطی برند تولید شده توسط سازمان و توسط کاربر بر روی کیفیت درک شده تاثیر معناداری دارد. آگاهی از برند بر روی وفاداری برند و کیفیت درک شده تاثیر معناداری دارد. رسانه های اجتماعی ارتباطی برند بر روی ارزش ویژه برند تاثیر معناداری دارد.
كلمات كليدي : واژه های کلیدی: شبکه های اجتماعی ،ارتباط برند، ارزش ویژه برند،کیفیت درک شده
تاريخ دفاع : 1397-9-17