بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 920145395
نویسنده : علی رجبی نیاسانی
عنوان پایان نامه : سنجش میزان تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر رضایت بیمه شدگان در سازمان تامین اجتماعی شعب استان قزوین
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , میرهادی موذن,
استاد مشاور (استاد مشاور مدعو) : ,
چكيده : دراین تحقیق سوال اصلی این است که: آیا کیفیت خدمات درک شده ، بر رضایت بیمه شدگان درسازمان تأمین اجتماعی شعب استان قزوین تأثیر دارد؟ از این رو به بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بررضایت بیمه شدگان در شعب سازمان تامین اجتماعی استان قزوین پرداخته شده است. این تحقیق از نوع کاربردی و از حیث روش توصیفی – پیمایشی می باشد. جامعه آماری شامل 785074 نفر بیمه شده تحت پوشش می باشند که تعداد 200 نفر به عنوان نمونه به روش تناسبی انتخاب گردیدند که نتایج حاصل از آزمون فرضیات پژوهش توسط نرم افزار pls نشان داد که متغیرهای کیفیت خدمات درک شده شامل: پاسخگویی درک شده ، تعهد درک شده و همدلی درک شده برمتغیر رضابت بیمه شدگان تأثیر دارند که در این بین متغیر تعهد درک شده، دارای قویترین تأثیر با ضریب 0.315 می باشد و متغیرهای ملموس بودن و قابلیت اعتماد تأثیری بر رضایت بیمه شدگان ندارد.
كلمات كليدي : کیفیت،خدمات،رضایت،مدل سروکوال
تاريخ دفاع : 1395-02-28