بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950077728
نویسنده : سعید خشنود
عنوان پایان نامه : تاثیر بازاریابی از طریق رسانه اجتماعی بر تعامل افراد با برندهای غیرانتفاعی (مورد مطالعه: موسسه خیریه محک)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :سید مظفر میربرگ کار, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف این مطالعه بررسی تاثیر بازاریابی از طریق رسانه اجتماعی بر تعامل افراد با برندهای غیرانتفاعی می‌باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. ازنظر جمع آوری داده ها نیز میدانی تلقی می‌شود. ابزار گردآوری داده¬ها در این پژوهش پرسشنامه می‌باشد که شامل 20 سوال براي سنجش کل متغیرهاي تحقیق است. براي سنجش متغیرها نیز از طیف 5 تایی لیکرت استفاده می‌شود. روایی پرسشنامه توسط نظر اساتید و کارشناسان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. جامعه آماری پژوهش حاضر خیرین موسسه خیریه محک می‌باشد. نمونه گیری در پژوهش حاضر به روش تصادفی ساده انتخاب شد که نهایتا 422 نفر به عنوان نمونه نهائی تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از روش حداقل مربعات جزئی با استفاده از نرم افزار SMART PLS 2 استفاده شد. نتایج نشان داد که مشارکت از راه دور، مشارکت اجتماعی و مشارکت افراد تاثیر معناداری بر تعامل خیرین با برند موسسه دارد. همچنین تعامل برند تاثیر معناداری بر تبلیغات دهان به دهان و تمایل به اهداء داشته است.
كلمات كليدي : مشارکت از راه دور، مشارکت اجتماعی، مشارکت افراد، تعامل با برند، تبلیغات دهان به دهان، تمایل به اهدا، موسسه خیریه محک
تاريخ دفاع : 1397-06-20