بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950273802
نویسنده : محمد رضا صفر زاده کنارسری
عنوان پایان نامه : بررسی تاثیر کسب و کار الکترونیکی بر رفتار مشتری با نقش تعدیل کنندگی اعتماد (مورد مطالعه: نت برگ،تهران)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :احمد قنبریان بروجنی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : در تحقیق حاضر نیز مساله اصلی به این صورت است که آیا کسب و کار الکترونیکی بر رفتار مشتری با نقش تعدیل کنندگی اعتماد تاثیرگذار است؟ تحقیق حاظر از نظر هدف کاربردی می باشد و از نظر شیوه جمع آوری اطلاعات توصیفی- پیمایشی می باشد. جامعه تحقيق حاضر كليه مشتريان نت برگ در شهر تهران مي باشد كه از اينترنت استفاده مي كنند که تعداد آنها در دسترس نبوده و به عنوان جامعه نامحدود بحساب می آید. در این راستا 630 پرسشنامه توزیع و ایمیل شد که در نهایت 403 پرسشنامه به محقق عودت داده شد و محقق نیز 395 پرسشنامه کامل را مورد بررسی و تحلیل قرار داده است. در این تحقیق برای جمع آوری اطلاعات از روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است و ابزار مورد استفاده پرسشنامه می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده های آماری از روش تجزیه وتحلیل داده ها حداقل مربعات جزئی می باشد. نتایج به دست آمده از تحقیق نشان می دهد که مطلوبیت درک شده و آمادگی شرکت از کسب و کار الکترونیک بر رفتار مشتریان تاثیرگذار است. و همچنین حمایت مدیران و فشار رقابتی ارشد از کسب و کار الکترونیک بر رفتار مشتریان موثر می باشد. و همینطوراعتماد مشتری بر تاثیر مطلوبیت درک شده و آمادگی سازمان از کسب و کار الکترونیک بر رفتار مشتریان نقش تعدیل کننده دارد. و از طرفی اعتماد مشتری بر تاثیر حمایت مدیران ارشد و فشار رقابتی از کسب و کار الکترونیک بر رفتار مشتریان نقش تعدیل کننده دارد.
كلمات كليدي : کسب و کار الکترونیکی، رفتار مشتری، نقش تعدیل کنندگی اعتماد
تاريخ دفاع : 1397-11-10