بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 910901008
نویسنده : اویس سفری
عنوان پایان نامه : تاثیر نوآوری خدمات بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , بدری عباسی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : در بازار گسترده امروز موفقیت یا عدم موفقیت یک سازمان به رفتار مشتری بستگی دارد،اوست که با توجه به امکانات و استعداد خود به ارزش گذاری مواردی،موغوبیت،کیفیت و .. می پردازدو درنهایت انتخاب می کند.حفظ مشتریان و افزایش وفاداری مشتری در این فضای رقابتی در حوزه خدمات روز به روز مشکل تر می شود از این رو هدف اصلي اين تاثیر نوآوری خدمات بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت استان گیلان مي¬باشد. روش مورد استفاده در تحقيق حاضر ازنوع توصیفی-پژوهشی واز حيث هدف، كاربردي است ، جامعه آماري، کلیه مشتریان شعب بانک ملت استان گیلان بوده كه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی 384 انتخاب و داده ها با استفاده از ابزار پرسشنامه ای با طیف لیکرت 5 گزینه ای جمع آوري گرديد.جهت تجزیه و تحلیل داده¬هاي جمع¬¬آوري شده از نرم افزار spss استفاده شد. نتايج اين تحقيق نشان ميدهد نوآوری در خدمت، سفارشی سازی خدمات و مدیریت نوآوری خدمات تاثیر معناداری بر ابعاد وفاداری مشتریان بانک ملت استان گیلان دارد.
كلمات كليدي : کلید واژه: سفارشی سازی خدمات، نوآوری خدمات، مدیریت نوآوری، وفاداری مشتریان
تاريخ دفاع : 1397-11-2