بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950036013
نویسنده : سید محمد حسین طباطبایی سدهی
عنوان پایان نامه : تاثیرآمیخته بازاریابی بر ایجاد مزیت رقابتی در بانک تجارت شعب استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر قنبریان,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف اصلی از این تحقیق بررسی تاثیرآمیخته بازاریابی بر ایجاد مزیت رقابتی در بانک تجارت شعب استان گیلان می باشد. جامعه آماری این تحقیق تمامی مشتریان بانک تجارت می باشند که به تعداد 300 نفر از آنها به صورت نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند و با استفاده از ابزار پرسشنامه به جمع آوری اطلاعات پرداختیم و سپس با استفاده از نرم افزار SPSS و smart PLS 3.0 به تجزیه و تحلیل پرداخته شد. با توجه به نتایج بدست آمده، به این نتیجه رسیدیم که عناصر آمیخته بازاریابی (ارزش‌های مشتری‌پسند، راحتی خرید، روابط با مشتریان) از عوامل مهمی هستند که در عملکرد بهتر مزیت رقابتی در بانک ها کمک فراوانی خواهند نمود.
كلمات كليدي : مزیت رقابتی، آمیخته بازاریابی، ارزش‌های مشتری‌پسند، هزینه مشتری، راحتی خرید، روابط با مشتریان.
تاريخ دفاع : 1397-11-7