بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950176316
نویسنده : روشنک عطایی
عنوان پایان نامه : تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری از طریق شهرت شرکت و تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه: هتل های استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر بیژن شفیعی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف از این تحقیق بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری از طریق شهرت شرکت و تبلیغات دهان به دهان می باشد. ماهیت تحقیق کاربردی و توصیفی- همبستگی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر 423 نفر از مشتریان هتل های چهار و پنج ستاره استان گیلان می باشد. روش گرد آوری اطلاعات به روش میدانی و با ابزار پرسشنامه استخراج شده از مقاله (جلیلیوند و همکاران، 2017) می باشد. نتایج بدست امده از تحقیق حاکی از روابط بین متغیر های تحقیق (مسئولیت اجتماعی شرکت- اعتماد مشتری- شهرت شرکت- تبلیغات دهان به دهان) می باشد.
كلمات كليدي : مسئولیت اجتماعی شرکت- اعتماد مشتری- شهرت شرکت- تبلیغات دهان به دهان- هتل.
تاريخ دفاع : 1397-6-21