بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950106230
نویسنده : محمد پور مسئله گو
عنوان پایان نامه : سنجش تاثیر کیفیت اطلاعات بر ادراک مشتریان با تاکید بر تعاملات برند مشتری بین کاربران اینستاگرام
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :نرگس دل افروز, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : رسانه اجتماعي يك گروه از برنامه هاي كاربردي بر اساس اينترنت است كه بر روي پايه هاي ايدئولوژيك و فن آوري وب ساخته شده است، و اجازه مي دهد تا محتواي ايجاد شده توسط كاربر ايجاد و تبادل گردد. با پيدايش تكنولوژيهاي نو ظهور (اينترنت و رسانه اجتماعي) براي كسب و كارها و مشتريان الزامي ست كه راه هايي بيابند تا از مزاياي تكنولوژي و جامعه برندي بهره ببرند. بازاريابان بسيار مشتاقند درباره جوامع برندي بيشتر بدانند، آنها را تسهيل كرده و سازماندهي كنند. تحقیق از نوع تحقیقات توصیفی و همبستگی و از لحاظ هدف از نوع کاربردی می باشد. تعداد زیادی پرسشنامه الکترونیکی بین استفاده کنندگان از شبکه اجتماعی اینستاگرام و در صفحه های مربوط به فروشگاه های عرضه لوازم الکترونیکی( موبایل، تبلت، لپ تاپ و ...) توزیع گردید که در موعد معین یک ماهه تعداد 391 پرسشنامه بصورت کامل تحویل داده شد. 4 فرضیه در این تحقیق مورد سنجش قرار گرفت که تمامی فرضیه ها تایید شدند.
كلمات كليدي : سنجش ، اطلاعات ، اینستاگرام
تاريخ دفاع : 1398-6-16