بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 920142891
نویسنده : مرسده داداش زاده
عنوان پایان نامه : عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانکداری موبایلی بانک های ملی استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :کامبیز شاهرودی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده استفاده از تلفن همراه براي انجام امور بانکي، بديهي است که هر دو طرف مشتري و بانک سود مي برد و بار ديگر تکنولوژي هاي نوين در تسهيل امور زندگي انسان نقش خود را نشان مي دهد. این مقاله عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانکداری موبایلی را مورد بررسی قرار مي دهد. بر مبناي مدل تحقیق ، متغيرهاي مهم جهت مطالعه بيشتر بانک های ملی در استان گیلان، استخراج گرديدند.تعداد 384 پرسشنامه در شعب بانک های ملی استان گیلان بین مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری موبایل توزيع شد. بر مبناي اطلاعات موجود نخست نتايج آمار توصيفي گزارش گرديد. سپس با استفاده از آمار استنباطي، فرضيات با استفاده از نرم افزار SPSS و LISREL همراه استعانت از روش آماري رگرسيون مورد بررسي قرار گرفته و بر مبناي يافته ها تمام فرضیه های تحقیق شامل 7 فرضیه مورد تایید قرار گرفتند.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی: بانکداری، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، اعتماد
تاريخ دفاع : 1394-11-28