بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 900806262
نویسنده : مهین کشاورز طارمسری
عنوان پایان نامه : بررسی اعتبار برند مشتریان با میانجی گری متغیرهای ادراک برند در شرکت های بیمه ای (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بیمه ای ایران استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , محمد دوستار,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده: وفاداري مشتری برای سازمان ها مهم است زيرا به طورمثبتي روي فروش، سهم خريد مشتري، و حفظ مشتري اثر مي گذارد. وفاداري افزايش يافته به سود بالاتر منجر مي شود زيرا حفظ مشتريان ارزانتر از جذب مشتريان جديد است. در این راستا تحقیق حاضر با هدف بررسی بررسی تاثیراعتبار برند بر وفاداری مشتریان با میانجی گری متغیرهای ادراک برنددر شرکت های بیمه ای در بین مشتریان شرکت بیمه ایران انجام یافته است. جامعه آماری تحقیق جامعه آماری تحقیق حاضر مشتریان شرکت بیمه ایران در استان گیلان در نظر گرفته شده و بهروش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس تعداد 408 مشتری به عنوان نمونه آماری در نظر گرفته شده است. ابزار گردآوری داده ها و اطلاعات پرسشنامه و روش گردآوری اطلاعات میدانی است و برای تعیین روایی متغیرهای تحقیق از روش محتوایی و برای پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید. به منظور تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق از روش مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده نرم افزار Smart pls 2 و SPSS20 استفاده شد، و نتایج نشان داد که قابلیت و تخصص برند از طریق تعهد مستمر، تعهد به وفادرای ورضایت در حدود 8/62 درصد از متغیر توصیه شفاهی و 3/53درصد از متغیر تمایل به تغییر برند را تبیین می کند.
كلمات كليدي : چکیده: قابلیت برند ، تخصص برند ، تعهد مستمر، تعهد به وفادرای ، رضایت ، توصیه شفاهی ، تمایل به تغییر برند
تاريخ دفاع : 1395-6-31