بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930598052
نویسنده : کامران اسدی گورجی
عنوان پایان نامه : تبیین رابطه بین ابعاد تعامل مشتری با وفاداری مشتریان گوشی تلفن همراه در شهر رشت
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت بيمه
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکترمجتبی افشاریان,
استاد مشاور () : ,
چكيده : در روندهای کسب و کاری جدید، به دست آوردن وفاداری مشتریان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف شرکت ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی می دانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف کلان بنگاه در گرو جلب رضایت ووفاداری مشتریان است هدف این پژوهش، بررسی رابطه بین تعامل مشتری و وفاداری مشتریان است که ابعاد تعامل مشتری از طریق مطالعه ادبیات تحقیق شناسایی و سپس پرسشنامه مربوطه تدوین شد جامعه آماری این پژوهش مشتریان گوشی های تلفن همراه درشهررشت است که نمونه ای به حجم 327نفراز روش نمونه گیری در دسترس مورد پرسش قرار گرفتند جهت دستیابی به مدل مفهومی پژوهش نیز از مقاله تاکور(2016) استفاده شد و برای آزمون اعتبار مدل تحقیق، تحلیل عاملی تأییدی استفاده شد همچنین برای آزمون فرضیه ها از آزمون تحلیل مسیر با از نرم افزار Lisrel 8.8 استفاده شد.با بررسی فرضیه ای پژوهش نتایج به دست آمده نشان دادند که بین ابعادشش گانه تعامل مشتری یعنی سودمندی محصول، تجربه احساسی، تجربه اجتماعی،تجربه مالی، پرکردن زمان فراغت، ارتباط باخود و وفاداری مشتریان تلفن همراه رابطه معناداري وجود دارد.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی: تعامل مشتری، انگیزه های تعاملی، فعالیت تعاملی، وفاداری
تاريخ دفاع : 1395-11-30