بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930474193
نویسنده : مرتضی جهان طلب
عنوان پایان نامه : بررسی رابطه ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مصرف کنندگان نهایی محصولات شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر حسین گنجی نیا,
استاد مشاور () : ,
چكيده : امروزه شدت رقابت در بازار باعث شده است که ، موضوعاتی مانند رفتار خرید مصرف کننده ها مورد توجه شرکت ها قرار گیرد . دراین راستا تحقیق حاضر با هدف بررسی بررسی رابطه ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مصرف کنندگان نهایی محصولات شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) انجام شده است. تحقیق حاضر از نوع توصیفی بوده و نمونه گیری در تحقیق حاضر غیر احتمالی در دسترس ، روش جمع آوری اطلاعات میدانی و ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه است. جامعه آماری تحقیق حاضر مصرف کنندگان نهایی محصولات شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در سطح شهرستان رشت است که 355 نفر از آنها به عنوان نمونه آماری انتخاب شد. جهت آزمون فرضیه های تحقیق از روش آزمون هبستگی پیرسون استفاده شد و نتایج نشان داد که کیفیت ادراک شده برند، آگاهی برند ، هویت برند وارزش ويژه برند رابطه مثبتی با قصد خرید برند دارند. به طوری که کیفیت برند بیشترین رابطه را با قصد خرید دارد.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: کیفیت ادراک شده برند، آگاهی برند ، هویت برند ، ارزش ويژه برند ، قصد خرید
تاريخ دفاع : 1396-6-30