بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940151198
نویسنده : آرزو بابایی
عنوان پایان نامه : بررسی بازاریابی ویروسی در شبکه ها و رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان شبکه های اجتماعی تلگرام و فیس بوک)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مهدی همایون فر, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : بازاريابي ويروسي و تبليغات ويروسي يکي از استراتژي¬هاي نوين بازاريابي مي¬باشد که از شبكه¬هاي اجتماعي موجود براي افزايش آگاهي درمورد برند يا اهداف ديگر شركت مانند افزايش فروش و.. از طريق فرآيندهاي ويروسي استفاده مي¬كنند. امروزه اينترنت يکي از ابزارهاي مهم و اساسي بازاريابي به شمار مي¬رود و با توجه به رهيافت¬هاي الكترونيكي نوين، نگاه¬ها به بازاريابي ويروسي اينترنتي بصورت گسترده¬اي رو به افزوني يافته است. بنابراين با توجه به اهميت بازاريابي ويروسي در استراتژي¬هاي نوين بازاريابي در صنعت و استفاده از اينترنت در ايران به طور چشمگيري افزايش داشته است. پس از تعيين و شاخص‏هاي مرتبط با متغيرهاي مستقل و ميانجي و وابسته حاصل از ادبيات پژوهش و تاييد خبرگان، پرسشنامه تهيه شده در این تحقیق به تعداد 337 نفر از کاربران شبکه های اجتماعی تلگرام و فیس بوک در شهر رشت توزيع گرديد. با انجام تحليل‏هاي آماري توسط تکنيک تحليل مسير در محيط نرم افزار PLS و SPSS مشخص گرديد و به این نتیجه رسیدیم که تمامی متغیر ها ی بازار یابی ویروسی بر قصد خرید مشتریان تاثیر دارد.
كلمات كليدي : لغات کليدي: ،بازاريابي ويروسي، شبكه هاي اجتماعي، تلگرام، فیسبوک
تاريخ دفاع : 1396-8-9