بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 911087102
نویسنده : سپيده قنبري طارمسري
عنوان پایان نامه : تاثیر توسعه سازمانی بر رفتار کارکنان با توجه به نقش نگرش کارکنان در بانک¬های استان گیلان (مطالعه موردی: بانک¬های ملی وکشاورزی در استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت دولتي- مديريت نيروي انساني
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مراد رضایی دیزگاه, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده هدف کلی این تحقیق بررسی تاثیر توسعه سازمانی بر رفتار با توجه به نقش نگرش کارکنان در بانک¬های ملی و کشاورزی استان گیلان است. روش تحقیق توصیفی و هدف آن کاربردی است، روش گردآوری داده¬ها میدانی و ابزار آن پرسشنامه است. در تحقیق حاضر جامعه آماری مورد بررسی، کارکنان شعب بانک ملی و کشاوزی استان گیلان با تعداد 2182 نفر است. با در نظر گرفتن تعداد کل جامعه آماری و با توجه به جدول مورگان تعداد حجم نمونه 326 نفر است که تعداد 380 پرسشنامه با استفاده از روش نمونه¬برداری غیراحتمالی در دسترس توزیع شد. در نهایت تعداد 352 پرسشنامه از کارکنان جمع آوری شد و اطلاعات مورد تجزیه تحلیل قرار گرفت. یافته ها حاکی از آن است که به جزء عدم تایید فرضیه ارتباط بین سرمایه اجتماعی با تعهد به کیفیت خدمات در شعب بانک ملی و ارتباط بین سرمایه اجتماعی و تعهد به سازمان با رفتار شهروندی سازمانی در شعب بانک کشاورزی، تمامی فرضیات در هر دو شعب با احتمال 95% سطح اطمینان تایید شدند. کلمات کلیدی: سرمایه¬گذاری سازمانی در سرمایه اجتماعی، تعهد به سازمان، تعهد به کیفیت خدمات، عملکرد شغلی، رفتار شهروندی سازمانی
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: سرمایه¬گذاری سازمانی در سرمایه اجتماعی، تعهد به سازمان، تعهد به کیفیت خدمات، عملکرد شغلی، رفتار شهروندی سازمانی
تاريخ دفاع : 1393-11-27